Губернатор Львівщини прояснив «співпрацю ЛОВА з бізнесом Гринкевича»

Соціальними мережами ширяться дописи з критикою львівського підприємця Ігоря Гринкевича щодо його можливої протиправної діяльності на тендерах з Міністерством Оборони України. При цьому часто використовують саме цю фотографію.

09.01.2024
Губернатор Львівщини прояснив «співпрацю ЛОВА з бізнесом Гринкевича»

На ній я, очільник Львівської обласної ради Юрій Холод та Ігор Гринкевич у Львівській ОВА підписуємо меморандум про співпрацю. Зважаючи на це, вирішив прояснити декілька важливих моментів. Запрошую прочитати усіх, хто справді хоче розібратися у ситуації.

Насамперед наголошую: ні я, ні Львівська обласна військова адміністрація не маємо жодного стосунку до можливої протиправної діяльності Ігоря Гринкевича на закупівлях Міноборони. Якщо така діяльність мала місце, то правоохоронні органи та суд мають дати правову оцінку йому і всім тим особам, які з ним співпрацювали. Винні повинні понести максимально суворе покарання.

Офіційно заявляю: як начальник Львівської ОВА я не знайомив Ігоря Гринкевича з посадовими особами МОУ і жодним чином не сприяв його співпраці з МОУ.

З Ігорем Гринкевичем я зустрічався лише три рази. А фотографію, яку активно зараз використовують у соцмережах, зробили під час підписання тристороннього меморандуму між Львівською ОВА, БО «Благодійний фонд «HOPE.UA», представником якого є Ігор Гринкевич, та Львівською облрадою. Ця інформація – відкрита. Ви легко можете знайти новину про подію на сайті Львівської ОВА та дописи на моїх сторінках у соцмережах.

Оскільки «HOPE.UA» є достатньо великою та відомою благодійною організацією і поки що до неї ніяких претензій нема, то у мене не виникало жодних сумнівів щодо її діяльності. Відповідно до меморандуму, шляхом реорганізації КЗ ЛОР «Журавненський будинок підтриманого проживання психоневрологічного типу» має бути створений обласний центр соціальної реабілітації дітей.

Робота центру буде націлена на допомогу діткам з посттравматичним стресовим розладом або з травмою війни. Проєкт справді потрібний у теперішніх умовах. Реставраційно-ремонтні роботи на 70% мав профінансувати «HOPE.UA», шляхом залучення коштів іноземних донорів, та на 30% – ЛОВА, шляхом залучення коштів з обласного бюджету.

Минулого місяця «HOPE. UA» подалася на грант від Нідерландів щодо цього проєкту на суму понад 4 млн доларів. У лютому мають оголосити результати. Для нікого не є секретом, що фінансування від донорів передбачає не лише чітке заповнення формальностей заявки, але й суворе звітування.

Якщо на цьому етапі у когось є інформація про можливі протиправні чи шахрайські умисли «HOPE.UA» в особі Ігоря Гринкевича чи інших осіб, які цей фонд представляють, то прошу повідомити не лише мені, але й правоохоронним органам. Якщо такі факти мають місце, то як начальник ЛОВА обіцяю, що вищезгаданий меморандум буде розірваний в односторонньому порядку.

Далі щодо підприємницької діяльності Ігоря Гринкевича та його компаній. Кілька його компаній з 2012 року працювали у Львівській області. Більшість з-понад 15 підрядів він отримав до мого приходу в стіни ЛОВА (ЛОДА), тобто до 2020 року. Співпрацю з компаніями Гринкевича розпочали ще у 2012 році. До цього часу щодо двох компаній Ігоря Гринкевича порушили два кримінальних провадження. В одному випадку були заактовані роботи, яких не зробили, в іншому – не в повному обсязі поставлене обладнання. За позовом ЛОДА влітку минулого року Касаційний кримінальний суд постановив стягнути з відповідача на користь УКБ ЛОДА матеріальну шкоду у сумі понад 118 тисяч гривень. Щодо іншого кримінального провадження – суд першої інстанції за позовом ЛОДА вирішив відшкодувати понад 721 тисячу гривень на користь тієї ж ЛОДА. Ще раз підкреслю: всі угоди та роботи відбувались не за мого терміну перебування на посаді очільника ЛОВА (ЛОДА).

Тепер щодо підписаних угод з компаніями Гринкевича вже за моєї каденції. Їх було три. Перша угода – школа-довгобуд у смт. Гірник, розпорядження про реконструкцію якої прийняли ще у далекому 2016 році. Договір з компанією Гринкевича підписали у 2022 році. Попередній підрядник, якого обрали ще до мого приходу в ЛОВА, актував роботи, які по факту не були виконані. Компанія Гринкевича не лише у коротші терміни завершила роботи, зараз ми чекаємо сертифікату від ДІАМ, щоб діти вже почали вчитись у ній.

Друга угода – школа-довгобуд у селі Черниця, реконструкцію якої почали ще у 2008 році. Угоду з компанією Гринкевича підписали минулого року. За 3,8 млн гривень замінили вікна, частково утеплили перекриття горища, щоб коробка будівлі банально не руйнувалась.

Третя угода – будівництво центру безпеки громадян у селі Східниця. Попередня компанія не встигала з термінами будівництва і тому ми минулого року змінили її на компанію Гринкевича. Плануємо центр відкрити вже цього року. Все залежить від фінансування.

Наприкінці хотів би ще раз підкреслити – якщо Ігор Гринкевич та люди, з якими він співпрацював, винні, то за свою «діяльність» вони мають понести найсуворіше покарання, яке передбачене законом. Бо збагачення на війні – це мародерство.

Окремо наголошую: я не подавав сина Ігоря Гринкевича – Романа Гринкевича – на нагородження відзнакою «Золоте серце».

Максим Козицький

Джерело

Коментарі

11:32
Представник омбудсмена прийде на засідання комісії УАФ щодо можливого насилля Олександра Шевченка проти фінансового директора Євгенії Сагайдак
В Українській асоціації футболу створили цілу комісію щодо конфлікту між поважним Паном зі Львова віце-президентом УАФ, голови Львівської асоціації футболу Олександром Шевченком та фінансовою директоркою Євгенією Сагайдак.
11:32
П’ятикласник зі Львівщини жонглює м’ячем 9 тисяч разів
Андрій Панів з села Мальчиці Івано-Франківської ТГ на Львівщині віртуозно володіє м'ячем.
11:34
У омбудсмена України вимагають у Шевченка вжити заходів щодо Шевченка
Керівнику українського футболу не вдасться відмовчатися за дії своєї команди.
12:08
Традиції «аварійності» львівського мера. Продовження
В попередній статті нами була вибірково і як наглядний приклад розкрита історія «успіху» співпраці представників однієї сім’ї – сім’ї Новосад і пов’язаних з ними юридичних та фізичних осіб з структурами, підконтрольними Львівській міській раді, у сфері закупівель бюджетним коштом різноманітних «аварійних» послуг та робіт.