На Львівщині у 2014 році відбулась провокація, яка могла призвести до руйнування країни

За зовнішніми проявами ця подія була схожа на аналогічні проголошення “республік” на Сході України згодом.

18.03.2023
На Львівщині у 2014 році відбулась провокація, яка могла призвести до руйнування країни

Львівська журналістка Вікторія Балицька у фейсбуці розповіла деталі маловідомої провокації взимку 2014-го, яка могла призвести до руйнування країни, починаючи із Заходу України.

Журналістка нагадала, як 29 січня 2014 року в конференцзалі Львівської обласної адміністрації була спроба проголосити так звану “народну раду-2”, про яку широка громадськість так і не дізналася, бо журналісти під час її “проголошення” забрали мікрофони і диктофони з-під “медведчуківських” уст “народних комісарів” і вийшли з приміщення.

“Не було сюжетів, не було статей… а отже, не було завершено провокацію – світ не дізнався про встановлення “народовладдя” на Львівщині. Відповідно, не було приводу для введення каральних заходів тут з боку ще існуючо-жевріючої тоді влади януковича, і хто зна, може б тоді він попросив допомоги в “сусіда” і той би її “надав”, – пише Балицька.

Вона також звернула особливу увагу на чоловіків в балаклавах, які стояли позаду “спікерів” під час “проголошення”.

“В чому фішка тієї “народної ради-2”? Справа в тому, що 25 січня 2014 вже була поголошена Народна рада на Львівщині та в ряді інших областей. Але! це утворення мало статус міжфракційного депутатського об’єднання із назвою “Народна рада”. І це не мало того потрібного ворогу забарвлення і, зрештою, сутності. На Львівщині більшість в облраді тоді мала ВО Свобода і проголошення, умовно кажучи, “народної ради” тут не мало ознак перевороту по суті. Відповідно, ворогу було потрібно щось більш радикальне і таке, на яке можна радикально відреагувати”, – пише журналістка.

Балицька вказує, що попри те, що подія більшістю журналістів не висвітлювалася, інформацію про проголошувачів “народовладдя” знайти можна. Це зокрема, Остап Стахів, Зенон Дашак, Оксана Козлова та Ігор Гурняк”. Маніфест “народовладців” також зберігся.

“Єдиною легітимною владою є сам народ. Це означає, що тільки народ може приймати рішення у політиці, господарстві і всіх інших сферах суспільного життя. Рішення із загальних питань повинні прийматись безпосередньо на загальних, відкритих зібраннях. Для вирішення поточних питань народ має обирати підконтрольних і підзвітних делегатів та виконавців, що можуть бути відкликані і замінені в будь-який момент. При цьому слід провести люстрацію, тобто накласти заборону на обрання делегатами і виконавцями керівників всіх рівнів, які заплямували себе у співпраці із режимом.

Для цього ми пропонуємо розпочати процес створення самоврядної територіальної громади Львова, міст, сіл та селищ області, що має стати прикладом для всіх інших областей України. Тим більше, що такий процес вже відбувається.

Справжня народна революційна влада не може будуватись на тих самих авторитарних засадах, що й стара влада, проти якої народ повстав саме через її диктаторську природу. Народ не для того виступив проти режиму Януковича-Азарова, щоб посадити собі на шию нових януковичів з парламентської опозиції чи з будь-яких інших структур.

Підзвітні і підконтрольні народу місцеві Народні самоврядні ради чи комітети у Львівський області мають бути сформовані не узурпаторами, а безпосередньо громадськістю на загальних зборах виборним шляхом. Через ці комітети(ради) народ буде формувати органи народної міліції, судочинства та господарювання.

Народна самооборона має бути насправді народною і для цього керівництво самооборони на місцях має бути сформоване місцевими Народними комітетами(радами) і контролюватись ними. Тоді народ зможе реально охороняти громадський порядок і захистити себе від посягань не тільки попереднього злочинного режиму, але й будь-якого нового злочинного режиму, встановити який є чимало охочих.

На цих самих засадах ми закликаємо формувати органи Народної виконавчої влади й в інших областях України. Їх першочерговим завданням буде творення територіальних громад.

Ми заявляємо про необхідність скликання делегатів на народні збори для творення Народної влади. Для цього в кожному районі Львівської області мають бути скликані загальні збори для висунення делегатів на Народні збори у Львівській області. Також ми закликаємо усі області України скликати аналогічні Народні збори. Час компромісів та поступок минув. Настав час дії та творення дійсно народних рад, які будуть представляти усі територіальні громади України.

Закликаємо Вас підтримати народ Львівщини в цей доленосний для нашої країни час! Доля України має бути в руках самого українського народу, а не узурпаторів будь-яких кольорів!

Хай живе народна революція!

Хай живе пряма влада народу!

Слава революційній Україні!”

Балицька резюмує, що відповідно до цього випливає, що “республіки” ворог спершу планував створити на заході.

“І це ми (мешканці заходу) мали полетіти у прірву хаосу, теорору, крові і відчаю. Припускаю, тоді коли не вдалася провокація з “народовладдям” і “територіальними громадами”, ворог почав планувати майбутню “ніч гніву”… яка теж провалилася в плані подальших реакцій на неї”, – додає журналістка.

 

Коментарі

11:32
Представник омбудсмена прийде на засідання комісії УАФ щодо можливого насилля Олександра Шевченка проти фінансового директора Євгенії Сагайдак
В Українській асоціації футболу створили цілу комісію щодо конфлікту між поважним Паном зі Львова віце-президентом УАФ, голови Львівської асоціації футболу Олександром Шевченком та фінансовою директоркою Євгенією Сагайдак.
11:32
П’ятикласник зі Львівщини жонглює м’ячем 9 тисяч разів
Андрій Панів з села Мальчиці Івано-Франківської ТГ на Львівщині віртуозно володіє м'ячем.
11:34
У омбудсмена України вимагають у Шевченка вжити заходів щодо Шевченка
Керівнику українського футболу не вдасться відмовчатися за дії своєї команди.
12:08
Традиції «аварійності» львівського мера. Продовження
В попередній статті нами була вибірково і як наглядний приклад розкрита історія «успіху» співпраці представників однієї сім’ї – сім’ї Новосад і пов’язаних з ними юридичних та фізичних осіб з структурами, підконтрольними Львівській міській раді, у сфері закупівель бюджетним коштом різноманітних «аварійних» послуг та робіт.