Про це повідомив експерт з комунікацій, член правління ГО «Лінія102.Юа» Віктор Гальчинський.
Він зазначив, що польське Управління залізничного транспорту у рекордно короткий термін – 6 тижнів розглянуло клопотання залізничної компанії Польщі SKPL та видало позитивне рішення на організацію залізничних перевезень за міжнародним маршрутом Варшава — Гребенне — Рава-Руська з подальшою пересадкою до Львова.
За його словами, погана новина в тому, що цей маршрут запрацює не раніше, ніж у вересні поточного року.
Як пише польське профільне видання Rynek Kolejowy, ухвалене рішення лише дозволяє подати заявку на визначення маршрутів поїздів у рамках вільної пропускної здатності колій, а її належить подавати за 40 днів до планованого здійснення перевезень. Враховуючи те, що досі тривають організаційно-правові узгодження міжнародного руху на цьому маршруті, видання припускає, що реальний старт руху поїздів на лінії Варшава — Рава-Руська відбудеться не раніше вересневого коригування розкладу руху поїздів у Польщі.
Гальчинський відзначив, що:
- побудова євроколії в Україні не гарантує, що міжнародні поїзди поїдуть нею вже завтра;
- узгодження організаційно-правових моментів міжнародного залізничного руху між Україною та Польщею займає більше часу, ніж побудова колій;
- починати організаційно-координаційну роботу з Польщею потрібно було одночасно з будівництвом колій.
“Результат: новозбудовані якісні колії стоять без руху, а пункти пропуску з Польщею задихаються від черг, які для вантажного транспорту вимірюються вже тижнями”, – підсумував він.
Нагадаємо, на Львівщині запрацював залізничний пункт пропуску між Рава-Руською і Варшавою. 6 квітня запустили перший потяг, який працює у тестовому режимі.
Коментарі