Керівниця Координаційного центру мовлення нацменшин Національної суспільної телерадіокомпанії Анастасія Гудима розповіла на своїй Facebook-сторінці, що 11 червня на електричці їхала з Клоппенбурга у місто Оснабрюк (Нижня Саксонія), де мала пересісти на автобус.
Квиток на потяг жінка придбала завчасно онлайн, однак під час поїздки виявила, що він на 12 червня.
Коли підійшла провідниця, Анастасія пояснила, що помилилася з датами й може придбати ще один квиток безпосередньо в електричці на 11 червня.
“Провідниця говорила німецькою мовою й не розуміла моєї англійської. Пані вимагає ID картку і чомусь німецьку адресу. Я даю їй свій закордонний паспорт, пояснюю, що у Німеччині не живу, не оформлювала ID-карток і допомогу, що у мене туристична подорож і я вертаюсь додому.
Пані бере до рук мій паспорт, після чого німецькою реагує “ааааа Україна, ну все ясно” і ще щось дуже швидко і голосно говорить, вигукує, сміється, я не вловила зміст”, – розповідає Анастасія.
За словами українки, після того, як вона намагалася попросити вибачення за помилку й пояснити, що має право придбати новий квиток, провідниця почала “розмахувати руками й казати, що та негайно має вийти”.
Анастасія подзвонила другові, який мешкає у Німеччині й володіє німецькою й попросила його про допомогу.
“Друг перепрошує за помилку в даті квитка, спокійно каже, що вже купує онлайн квиток на сьогодні й надсилає мені, аби вона перевірила. Вона кричить – ні. Друг пояснює, що у мене пересадка на автобус і я поспішаю і що купити квиток всі мають право безпосередньо в потязі.
Пані не дослуховує, кидає мій телефон на сидіння поряд, коли з телефону ще чутно пояснення друга. Пані в ту ж мить хапає мій рюкзак (мої особисті речі!!!) і швидко іде з ним до виходу кричучи – ausgehen (виходити)”, – пише жінка.
Коли потяг зупинився, провідниця винесла рюкзак жінки на перон. На останок українка встигла зазначити про протиправні дії провідниці, на що та відповіла, щоб “вона забиралась в Україну, адже тут їй нема що робити“.
Коментарі