Про це повідомляє поліція Тернопільської області.
До 44-річної тернополянки зателефонував чоловік та представився працівником банку. Він попросив уточнити персональні дані, адже, за його словами, відбувся збій системи. Жінка без роздумів зробила те, що її попросив додзвонювач. Згодом вона зрозуміла, що її ошукали, адже виявила, що з рахунку зникло понад 95 тисяч гривень.
Відомості про подію слідчі внесли в Єдиний реєстр досудових розслідувань відповідно до частини 1 статті 190 (шахрайство) Кримінального кодексу України.
Поліцейські розповідають, щоб захиститися від зловмисників, потрібно не піддаватися паніці та не розголошувати свої дані. Аби розпізнати шахрайство і не стати його жертвою, слід запам’ятати:
- співробітники банку ніколи не вимагають назвати останні три цифри на зворотному боці картки (CVV-код), пароль від карти, термін дії, одноразовий пароль, код операції, який приходить на телефон;
- якщо вас просять перевести куди-небудь гроші для того, щоб активувати або розблокувати картку, не піддавайтеся на такі вмовляння. Адже співробітники фінустанови не можуть вимагати переказу грошей, а такі прохання явно вказують на шахрайство;
- дзвінок або СМС надходить з незнайомого номера, якого точно немає на офіційному сайті фінансової установи. Номер також можна знайти на зворотному боці карти.
Коментарі