На Львівщині почали виготовляти перші українські вагони-бункери для перевезення зерна

Ваглни-бункери дозволяють транспортувати зерно та інші харчові сипкі вантажі по магістральних залізничних коліях, а також шляхами промислових підприємств.

20.06.2024
На Львівщині почали виготовляти перші українські вагони-бункери для перевезення зерна

Як повідомляє пресслужба Львівської ОВА, очільник області Максим Козицький відвідав один з найпотужніших заводів на Львівщині.

Підприємство займається виробництвом вантажних вагонів, ремонтом рухомого складу, виготовленням контейнер-цистерн, ємностей, металоконструкцій та прескомпакторів. Станом на сьогодні на заводі працюють приблизно 650 людей.

Цьогоріч в межах проєкту USAID «Економічна підтримка України» замовили 300 вагонів, що становить 45% річного замовлення, які зараз виготовляють на підприємстві.

«Підприємство працює офіційно, сплачує податки в державний бюджет. За рік спеціалісти заводу на Львівщині розробили п’ять моделей зерновозів. Кожна деталь – українська. Серійне виробництво вже запустили. Підприємство підписало низку контрактів – як внутрішніх, так і закордонних. Під час повномасштабної війни, замовлення на вагони-зерновози в Україні становлять 75% від усього виробництва. Дякую Проєкту USAID за підтримку виробництва. Як бачимо, навіть попри війну, проблеми з логістикою, якщо мати велике бажання, то можна досягти великих результатів. Наші локальні підприємства виготовляють дійсно якісну продукцію європейського рівня, тому закликаю партнерів інвестувати в розвиток промисловості у нашому регіоні», – зауважив Максим Козицький.

Через зупинку виробництва металургійних компаній «Азовсталь» та «Азовмаш» в Україні зупинилось виробництво нових вантажних вагонів. З огляду на це підприємство розробило п’ять моделей вагонів, які продукують зі зварною хребтовою балкою. Один з них презентували очільнику області. Цей зразок – абсолютно нова модель.

Загалом компанія випустила близько 5 тисяч зерновозів різних типів. Виробничі потужності дозволяють виготовляти від 1 до 3 вагонів нового зразка на день. Над їхнім виробництвом працюють токарі, зварювальники, фрезерувальники, розкрійники металу, фарбувальники та інші.

Окрім зерновозів, перспективним напрямом залишається виготовлення цементовозів. Вони стануть у пригоді під час відновлення критичної інфраструктури та житлового фонду. Як зауважили на підприємстві, це допоможе сформувати нові замовлення для українських вагонобудівників.

До слова, у 2023 році цей завод виготовив 567 вагонів для потреб українського ринку, а це на 5% більше ніж у 2022 році.

Коментарі

09:47
Львівʼянин може втратити високу посаду у футболі
УЕФА відкрив справу проти віце-президента Української асоціації футболу Олександра Шевченка, який є мешканцем Львова, і головою обласної футбольної асоціації.
09:01
“На службі” у проросійських депутаток й аферистів?
ТСК, яку очолюють депутатки Юлія Яцик та Анна Скороход, спершу спричинились до відкриття кримінального провадження проти курсанта Академії Сагайдачного, а згодом на темі його звільнення влаштували дискредитаційну кампанію проти навчального закладу.
11:37
Для облаштування пункту пропуску «Краківець» на Львівщині виділили 2 млн грн
Кошти будуть спрямовані на матеріально-технічне забезпечення Львівської митниці для покращення соціальної інфраструктури міжнародного пункту пропуску для автомобільного сполучення «Краківець».
11:32
Представник омбудсмена прийде на засідання комісії УАФ щодо можливого насилля Олександра Шевченка проти фінансового директора Євгенії Сагайдак
В Українській асоціації футболу створили цілу комісію щодо конфлікту між поважним Паном зі Львова віце-президентом УАФ, голови Львівської асоціації футболу Олександром Шевченком та фінансовою директоркою Євгенією Сагайдак.