Про це “Еспресо.Захід” розповів розпорядник майна ТОВ “Львівські автобусні заводи” арбітражний керуючий Віталій Глеваський.
“Щодо планів інвестора з розвитку підприємства, то на території підприємства планують створити логістичний хаб. Це те, що закладено в плані санації ТОВ “Львівські автобусні заводи”, і те, за що проголосували кредитори, – каже Віталій Глеваський. – Одна з умов реалізації плану санації – це повне погашення вимог кредиторів, які визнав у встановленому порядку суд. Тобто всі фізичні та юридичні особи, які заявили вимоги, отримають свою справедливу сатисфакцію”.
При цьому Віталій Глеваський уточнює – йдеться не про Львівський автобусний завод, а лише частину його нерухомості.
“Аби не було підміни понять, треба розуміти, що є цілий набір суб’єктів господарювання, яким належить різне майно. Я маю стосунок саме до ТОВ “Львівські автобусні заводи”, – каже управитель. – У нас є об’єкти нерухомого майна, відмінні від земельної ділянки, а є безпосередньо земельна ділянка, – це теж треба враховувати. Та частина, де вже збудували житлові комплекси, – це не до нас. Монастир – я добре пам’ятаю цей об’єкт, бо він автентичний, – також не до нас. Якщо не помиляюся, це було майно заводу комунального транспорту, хоча до сьогодні структура власності уже могла змінитися. Динаміка така, що складно зрозуміти, що кому належить”.
За словами Віталія Глеваського, Укрексімбанк ще продає права вимоги, що стосуються заводу комунального транспорту, тож будь-хто з учасників майбутнього аукціону може придбати майно колишнього ЛАЗу.
Як з’ясував “Еспресо.Захід”, серед майна, яке вже кілька років намагається продати Укрексімбанк, – уже згадуваний монастир кармелітів, в якому колись облаштували актовий зал заводу, головний корпус ЛАЗу тощо.
Коментарі