Причиною цьому став збій у системі роботи електронного квитка, який уже ліквідували, повідомив депутат Львівської міської ради Ігор Зінкевич.
З 23 лютого львів’яни на сторінці “Гаряча лінія міста Львова” у Facebook почали масово скаржитись на некоректне списання оплати за проїзд у громадському транспорті. З карток користувачів на користь Львівавтодору знімалася оплата, яка вища за чинні тарифи. Одна поїздка могла коштувати львів’янам від 21 грн до 60 грн, тоді як тариф для оплати банківською карткою становить 15 грн.
“Справді ситуацію підтверджують: при деяких оплатах знято більше, ніж мали, а обґрунтовують це все програмним збоєм“, — розповів Зінкевич.
За його словами, цей збій у КП “Львівавтодор” уже ліквідували, і така ситуація не мала б повторитися. Також Ігор Зінкевич зазначив, що наразі працівники Львівавтодор шукають способи повернути львів’янам гроші, які помилково списалися з їхніх рахунків.
Коментарі