Ворог запустив 40 платних оголошень, використовуючи географічний таргетінг — на 40 міст України. У кожному оголошенні змінена лише назва міста.
Крім того, для привернення уваги і довіри неуважних користувачів соцмереж, використано назву українського телеканалу з однією зміненою літерою. Посилання, за яким пропонують перейти в рекламному оголошенні, може вести на фішингову сторінку.
Ворог чудово розуміє, що головна сила України — це люди. Можна мати будь-яку зброю, але якщо не буде кому її застосовувати — перевага буде не на нашому боці.
Головне завдання територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки — забезпечення Українського війська поповненням. Ворог це розуміє та вдається до будь-яких методів заради спроб дискредитації ТЦК та СП та щоб зірвати мобілізаційні заходи.
Не переходьте за посиланнями, на яких вам ворог пропонує якісь “секретні” відео. Не довіряйте сумнівним джерелам «новин» і «сенсацій». Ваші інформаційна грамотність і безпека – головна запорука марності спроб ворога сіяти розбрат і недовіру в Українському суспільстві.
Коментарі