Як повідомляє ЦТС, очільник АТ УЗ Євген Лященко зазначив:
“У нас у жовтні запускається проект пасажирського сполучення Варшава – Рава-Руська – Брюховичі (населений пункт у передмісті Львова, 8 км). І якщо ми хочемо зробити повноцінний маршрут Львів-Варшава, нам потрібно буде модернізувати всю ділянку Рава-Руська – Брюховичі (54 км), щоб зайти у Львів колією 1435 мм з цього напрямку”.
ЦТС звернувся за роз’ясненнями в АТ “Укрзалізниця”, на що в “Пасажирській компанії” уточнили, що в жовтні, як і було анонсовано, поїзди запускаються на маршруті між польською столицею і прикордонною станцією Рава-Руська. І в жовтні ж виконуватимуться роботи по модернізації і добудові євроколії до Брюховичів. При цьому в пресслужбі натякнули, що роботи вже наближаються до завершення.
Щодо можливості будівництва євроколії до львівського залізничного вокзалу Євген Лященко зауважив, що “завести нові колії 1435 мм напряму на вокзал – це мало реально”.
“Подаватимемо окремий проект Львівського транспортного вузла, на який буде сходитись як велика кількість європейських пасажирських маршрутів, так і значний обсяг вантажних перевезень”, – сказав у інтерв’ю топ-менеджер.
Також Лященко відзначив необхідність модернізації у цьому контексті євроколії на маршруті Мостиська-Скнилів.
Нагадаємо, що поїзд у сполученні Варшава – Рава-Руська вирушить у перший рейс зі столиці Польщі 14 жовтня. У зворотному напрямку потяг вперше відправиться наступного дня, 15 жовтня. На маршруті буде задіяний рейкобус (дизель-поїзд) компанії Stowarzyszenie Kolejowych Przewozów Lokalnych (SKPL). На станції Рава-Руська буде організовано пересадку на поїзд, який доправлятиме пасажирів до/зі Львова. На цьому відтинку курсуватиме дизель-поїзд ДПКр-3 виробництва КВБЗ.
Коментарі