Дані зібрано за період з 1 по 29 лютого, повідомляє Е-квиток на Львівщині/Smart Ticket Technology.
На світлині відображено загальну кількість встановлених валідаторів усім приватним перевізникам. А також співвідношення середньої щоденної кількості автобусів на лінії, кількості обладнання онлайн та відкриті зміни водіями до загалом встановленого обладнання.
З 939 загалом встановлених валідаторів щодня відкрито зміни лише на 46%. Однак, як зазначили в компанії, потрібно врахувати, що не всі автобуси щодня виходять на маршрути, а також є резервні транспортні засоби. З усіх встановлених валідаторів виїжджають у рейс приблизно 81%.
“Тому середню щоденну кількість не готових до прийому безготівки автобусів на приміських та міжміських маршрутах області можна визначити зіставивши середньомісячну к-сть відкритих змін водіями до середньої к-сті автобусів на лінії щодня. Згідно цих даних, щодня аж 43% автобусів, які знаходяться на рейсі, мають не відкриті зміни водієм”, – йдеться у повідомленні.
До слова, з 1 по 29 лютого було зареєстровано від перевізників 96 звернень на обслуговування валідаторів. З них 78 – виконано, 13 – скасовано і ще 5 в роботі станом на 29 лютого, а станом на зараз – 3 вже виконано.
З 18 найбільших приватних перевізників, які забезпечують транспортне сполучення в області, лише в ПП «Автошлях» у лютому показник середньомісячного співвідношення відкритих змін водіями до середньої к-сті автобусів на лінії більше 90%. Натомість аж у 5 приватних перевізників він менший за половину Найнижчі показники у ПП «Тур-Авто», ТзОВ «Міра і К» та ТзОВ «Автосвіт» – 41%, 42% та 44% відповідно.
“Така к-сть не відкритих змін є грубим порушенням з боку приватних перевізників й очевидно унеможливлює багатьом пасажирам скористатися безконтактною формою оплати. У період з 1 грудня 2023 року по 29 лютого цього року маємо 40 тис. транзакцій. З них знижкою під час безконтактної оплати проїзду карткою Visa (спершу 20%, а тепер 50%) скористалися 20 567 разів“, – зазначили у повідомленні.
Саме через систематичне порушення алгоритмів роботи системи, або створення штучних перешкод у роботі е-квитка з боку водіїв чи приватних перевізників, через що першочергово страждають пасажири, які не можуть отримати зручної, прозорої, сучасної, а головне економної послуги, ТОВ “Smart Ticket Technology” запровадив ініціативу “громадський контроль”.
Ініціатива передбачає 200 грн кожному, хто зафіксує і передасть на гарячу лінію за номером 0 800 300 844 факт порушення з боку водіїв, що унеможливлює безготівкову оплату, або створює штучні перешкоди у роботі валідатора.
“Ми вдячні громадськості за активне відстоювання свого права на комфортний та зручний проїзд в обласному громадському транспорті. Разом впроваджуємо якісні зміни. Ми й надалі на постійній основі будемо інформувати суспільство про всі випадки масових порушень роботи системи АСООП та продовжимо звітувати перед громадськістю про результати роботи системи, оскільки е-квиток – це про прозорість, зручність і якість перевезень”, – підсумували у дописі.
Коментарі