Як повідомив начальник Львівської ОВА Максим Козицький, заходячи в автобус та виходячи з нього, потрібно прикласти до валідатора банківську картку чи будь-який пристрій з функцією NFC. Таким чином пасажир платить виключно за ту відстань, яку проїхав.
“На впровадження е-квитка у Львівській області не витратили жодної копійки – ні з державного, ні з обласного, ні з місцевих бюджетів. Близько 40 млн гривень на втілення проєкту скерував інвестор – «Смарт-Тикет Технолоджи». Єдине незмінне завдання для громад, – компенсація вартості проїзду пільговим категоріям. Пільговики можуть користуватися громадським транспортом на тих умовах, що й раніше”, – зазначив Козицький.
Наразі триває перехідний період – у приміських та міжміських автобусах Львівщини можна розрахуватись і готівкою, і безготівково.
Якщо у пасажирів є запитання, побажання або зауваження, то можна зателефонувати на безкоштовну Гарячу лінію щодо роботи е-квитка у приміських та міжміських автобусах Львівської області: 0 800 300 844.
Що дає запровадження е-квитка?
Насамперед це чітке розуміння, скільки пільговиків користуються автобусами і на яких напрямках, а також – контроль за грошима. Система покаже, скільки реально коштів сплачують пасажири. Йдемо до того, щоб повністю припинити обіг необлікованої готівки і мотивувати перевізників чесно сплачувати податки.
Для пасажирів е-квиток – це про зручність. Без контактів із водієм, не чекаєте на решту та не стоїте у черзі. Крім того, тепер вже перевізники не зможуть формувати різні тарифи на той самий кілометраж.
Для автотранспортних підприємств та водіїв – це конкретні дані про пасажиропотік, які підкажуть, можливо транспортна мережа області потребує змін і на якісь напрямки потрібно додати більше автобусів, на інші – навпаки.
“Партнером інвестора «Смарт-Тикет Технолоджи» є міжнародна платіжна компанія VISA. Знаю, що вже зараз вони спільно напрацьовують програми зі знижками для пасажирів. Будемо інформувати про це окремо. Також VISA бере на себе усі ризики, пов’язані із фінансовою складовою.
Почати робити щось по-іншому, ніж звикло, на початку завжди непросто. Але це того варте. Дорогі жителі та гості Львівщини, тестуйте систему і давайте зворотний зв’язок. Ми зацікавлені у тому, щоб якнайшвидше все запрацювало досконало“, – підсумував Козицький.
Коментарі