«Ми пішли цікавим шляхом», – чому, як і для кого «Опілля» запускає новий формат справжнього

Відома якістю справжнього пива, звареного з натуральної української сировини за традиційною технологією пивоваріння з роздільним бродінням, тернопільська броварня «Опілля» виробляє 19 видів продукції з реалізацією в понад 35 000 точках продажу в Україні, Польщі, Італії.

24.07.2023
«Ми пішли цікавим шляхом», – чому, як і для кого «Опілля» запускає новий формат справжнього

Як повідомляє “Газета Місто. Там, де ти живеш! – Тернопіль”, про це више Forbes. Зараз пивоварня випустила новий формат пива.

Вже у другий день повномасштабного вторгнення РФ в Україну «Опілля» почало благодійно розливати питну воду і тимчасово розміщувати переселенців, які рятувались від російського агресора. Понад 40 працівників, які пішли захищати Україну на початку великої війни, «Опілля» спорядило всім необхідним.

У 2022 році, за наведеними Forbes даними дослідження Асоціації ритейлерів України та NielsenIQ, тернопільська пивоварня «Опілля» наростила продажі продукції на 81%. «Опілля» випускає 14 сортів пива, квас «Домашній», яблучний сидр натурального бродіння та питну артезіанську воду. Вся продукція «Опілля» — з екологічно чистої української сировини найвищої якості без додавання штучних складників.

Тепер пивоварня «Опілля» запускає новий формат продукції — банкове пиво. Як підприємство зважилось на таку інвестицію та що банковий формат дасть любителям хмільного і пивоварні, в інтерв’ю Forbes розповів заступник директора з маркетингу компанії «Опілля» Василь Мацюк.

Василь Мацюк, заступник директора з маркетингу компанії «Опілля». Фото надано пресслужбою

Що спонукало пивоварню «Опілля» запровадити розлив у банку?

– Запуск класичного західного формату пива у банках ми планували давно, адже частка банкового пива на ринку України щороку зростає, а споживач все частіше обирає саме цей формат за його переваги. А ще «Опілля» має великі плани виходу на ринки Європи, де банковий формат — чи не основний для споживача. Процес запуску банкового пива прискорився, коли внаслідок повномасштабного вторгнення армії РФ в Україну у Гостомелі та в Пісківці на Київщині зупинились два заводи з виробництва скляних пляшок. Після цього «Опілля» прийняло остаточне рішення додатково інвестувати у випуск пива в банках. Виробництво продукції в скляних і пластикових пляшках броварня, звісно, продовжить, та розливом у банки пивоварня розширює можливості обирати зручніший для споживача формат пива «Опілля».

Яку суму «Опілля» інвестувало в лінію банкового розливу і чи не завеликий це ризик у час війни?

– Впродовж багатьох років пивоварня вкладає у розбудову виробництва близько 130 мільйонів гривень щороку, але запуск нової лінії і нового формату тари — це ще більші інвестиції. Це додатково ще 120 мільйонів гривень. А щодо ризику… Бездіяльно чекати ми не могли. Робота «Опілля» — це своєрідний вклад у наближення перемоги не тільки як відповідального роботодавця і одного з найбільших платників податків Тернопільщини, а й як соціально свідомого виробника. За 2022 рік ми сплатили 208 мільйонів гривень податків. Із початку повномасштабного вторгнення РФ в Україну пивоварня благодійно надала більше 2 мільйонів літрів питної води, спрямувала на суспільно значущі проєкти 3,5 мільйона гривень. Якби 24 лютого 2022 року підприємство зупинилось, усієї цієї допомоги не було б. Натомість ми підтримали українців, які потребували допомоги, а споживач вибором продукції саме нашої пивоварні підтримав «Опілля». Так з’явилась можливість інвестувати в лінію розливу банкового пива.

Як вплине банка як нова тара на кінцеву ціну пива «Опілля» для споживачів?

Компенсувати вкладені інвестиції з кишені споживача — це точно не про стратегію «Опілля». Пиво в банці не буде дорожчим за пиво в іншій тарі. «Опілля» зацікавлене в доступності виробленого, тому і далі буде дотримуватись оптимального співвідношення високої якості продукції та доступної ціни на неї.

Які сорти пива «Опілля» будуть у банці? Насамперед вони підуть на експорт чи на ринок України?

– Це будуть три експортові сорти: «Opillia Koryfei», «Opillia 1851» та «Opillia Lager». У реалізації ми пішли цікавим шляхом, бо зазвичай виробники розмежовують продукцію для вітчизняних покупців та іноземців, тобто експортні сорти на внутрішній ринок не постачають. «Опілля» вирішило відмовитися від цього принципу. Ми дали змогу рідному споживачеві смакувати те, що питимуть європейці. Зрештою, нам дуже важливі відгуки про експортову серію продукції саме від українців. Тому три перші сорти банкового пива «Опілля» будуть іти і на внутрішній ринок України, і на експорт.

Які саме переваги у пивної банки?

– Алюмінієва банка як тара і для пивоварні, і для шанувальників пива «Опілля» дає три ключові переваги: якість напою, вага упаковки, екологічність. Краще за іншу тару вона захищає пиво від трьох шкідливих факторів: сонячного світла, тепла і зайвого кисню. Світлонепроникна алюмінієва банка оберігає колір та смак пива від сонячних променів і їх тепла. Завдяки надійнішій герметичності додатковий кисень у банку не проникає, а процес розливу залишає між напоєм і тарою значно менший простір, ніж у скляних і ПЕТ пляшках. Тому банкове пиво повільніше окислюється і довше залишається свіжим. Банка береже й унікальний смак пива «Опілля». Він досягається завдяки класичній технології виробництва пива з роздільним бродінням та тривалим доброджуванням при низьких температурах у лагерних підвалах австрійського типу. Переваги цієї технології «Опілля» споживач відчує і в смаку нашого банкового пива.

А ще банка — найлегша тара. Порожня об’ємом 0,5 літра в 15 разів легша за півлітрову скляну пляшку. Тобто нести додому кілька куплених банок улюбленого пива «Опілля» значно легше, як кілька пляшок. А якщо серйозніше, то зменшення ваги тари збільшує можливості «Опілля» як орієнтованого на споживача виробника: за один рейс вантажівка привезе у магазини більше банкового пива, ніж це було б із пляшковим. Оптимізація перевезень дозволяє постачати справжнє пиво «Опілля» у найвіддаленіші куточки України та Європи не тільки в більших обсягах, а й частіше. Споживач у виграші, бо завжди може придбати якісне пиво «Опілля».

Банкове пиво більшість броварень Європи і майже всі у США випускають і тому, що пивні банки — найбільш перероблювана тара на Землі. Банку з-під пива можна здати, а за 2 місяці купити пиво, банка якого зроблена зі зданої. Тому банкове пиво — це ще й цивілізаційний вибір екологічно свідомого споживача.

Коли можна буде придбати решту сортів пива та іншу продукцію «Опілля» ще і в банці?

– Щоб визначити, яке пиво наступним здобуде банковий формат, будемо слухати споживачів і цільову аудиторію кожного сорту пива. Головне, що процес стартував. Тепер «Опілля» пропонує споживачам ще ширший вибір продукції, який поповнився банковим пивом. Новий формат із цілим рядом переваг точно знайде своїх прихильників серед любителів пива «Опілля» як в Україні, так і в Європі. Хтось завдяки банці вперше скуштує пиво «Опілля» і стане новим його шанувальником. Ми переконані, що банковий формат збільшить кількість поціновувачів хмільного від «Опілля» і в Україні, і за кордоном. Звісно, що кожен обирає свій формат, але однаково цінує справжнє. Тому впевнені, що справжню якість банкового пива від «Опілля» споживачі оцінять і полюблять.

Коментарі

09:47
Львівʼянин може втратити високу посаду у футболі
УЕФА відкрив справу проти віце-президента Української асоціації футболу Олександра Шевченка, який є мешканцем Львова, і головою обласної футбольної асоціації.
09:01
“На службі” у проросійських депутаток й аферистів?
ТСК, яку очолюють депутатки Юлія Яцик та Анна Скороход, спершу спричинились до відкриття кримінального провадження проти курсанта Академії Сагайдачного, а згодом на темі його звільнення влаштували дискредитаційну кампанію проти навчального закладу.
11:37
Для облаштування пункту пропуску «Краківець» на Львівщині виділили 2 млн грн
Кошти будуть спрямовані на матеріально-технічне забезпечення Львівської митниці для покращення соціальної інфраструктури міжнародного пункту пропуску для автомобільного сполучення «Краківець».
11:32
Представник омбудсмена прийде на засідання комісії УАФ щодо можливого насилля Олександра Шевченка проти фінансового директора Євгенії Сагайдак
В Українській асоціації футболу створили цілу комісію щодо конфлікту між поважним Паном зі Львова віце-президентом УАФ, голови Львівської асоціації футболу Олександром Шевченком та фінансовою директоркою Євгенією Сагайдак.