Про це повідомляє пресслужба Львівської міськради.
За липень-серпень у місті демонтували 221 рекламну конструкцію.
«Вивіска чи реклама – це важливий елемент міського середовища. Та вона не повинна створювати візуального хаосу і світлового шуму. Має бути чіткою, лаконічною та естетичною, гармонійно вписуватись у загальний архітектурний стиль міста, – наголошує директор департаменту природних ресурсів, будівництва та розвитку громад Тарас Кубай. – Коли світла забагато і воно мерехтить різними кольорами – це спотворює вигляд міста, а надто коли йдеться про середмістя, яке є спадщиною ЮНЕСКО. Саме тому підприємців просимо стишувати світло у вітринах і не перетворювати місто на різнокольоровий шанхай».
Від початку року в громаді демонтували 648 рекламних конструкцій. Серед найчастіших порушень – невідповідність формі, розміру та кольору, заклеєні рекламними зображеннями вітрини тощо. Багато зауважень, зокрема, є до світлового оформлення вивісок.
Водночас цьогоріч розглянуто 981 звернення на встановлення рекламних конструкцій.
Коментарі