Цього контролера вже покарали — позбавили місячної премії та провели роз’яснювальну роботу. Про це в коментарі виданню LVIV.MEDIA розповів Дмитро Пецій, заступник директора Департаменту міської мобільності та вуличної інфраструктури Львівської міської ради.
Хоча нормативного акту чи правила, які б забороняли чи пасажиру, чи контролеру перебувати у транспорті з напоями та їжею, немає — рішення депреміювати працівника все ж ухвалили.
“Ми розуміємо, що така поведінка контролера справді має ознаки некоректної поведінки. Тому цього контролера депремійовано, з ним вже провели роз’яснювальну роботу і пояснено, що так з гарячим чаєм не можна проходити по транспортному засобу. З точки зору етики й поведінки [цього контролера — ред.] заходи вжиті”, — сказав Дмитро Пецій.
У ЛМР додали, що в разі подальших скарг на цього контролера розглядатимуться заходи аж до звільнення.
“Якщо насправді буде виявлено порушення чинних правил чи інших норм законодавства таким контролером, то будуть вживатись жорсткіші заходи аж до звільнення, якщо це буде обґрунтовано”, — додав чиновник.
Звертатись з такими скаргами можна на Гарячу лінію Львова (бажано, фіксуючи порушення на фото чи відео).
Також у Департаменті прокоментували і ситуацію щодо оштрафування дівчини, яка вже придбала квиток, однак не компостувала його.
За нормативними документами, які регулюють питання оплати у громадському транспорті, є затверджені у Львові правила користування міським електричним транспортом.
У пункті 4.2 йдеться:
“Пасажир, увійшовши у салон рухомого складу, зобов’язаний негайно (одразу, першочергово, без затримок) оплатити проїзд (завалідувати проїзний документ) з використанням того обладнання оплати проїзду (валідації), яке встановлено у цьому транспортному засобі. Тобто компостування квитка також повинна бути здійснена негайно”.
“Оскільки пасажирка не оплатила одразу [квиток без компостування не є оплатою за проїзд — ред.], тому контролером було правильно оштрафовано цю пасажирку за неоплату проїзду”, — каже Дмитро Пецій.
Коментарі