У третій і останній публікації компанія розповідає про комунікацію.
“Одразу після першого прильоту ми, КН РІЕЛ, створили оперативний штаб для реагування на всі запити й нагального вирішення завдань: комунікації з експертами, проєктантами, владою, визначення задач і вирішення інших організаційних моментів. Цими питаннями займалися 6-7 представників компанії. Ще четверо комунікували безпосередньо з мешканцями.
Окремо було виділено групу фахівців від нашої юридичної служби. Вони з першого дня трагедії повністю «включилися» в роботу. Розробили алгоритм дій для нас як забудовника, для управителя ЖК і для мешканців будинку: як правильно і які саме оформити документи, в кого їх підписати, щоб потім претендувати на відшкодування від сторони-агресора – російської федерації.
Зокрема, вони опрацювали судову практику позовів, які були раніше подані до відповідача – держави росія. Підготували і роздали мешканцям примірники актів, які необхідно було заповнити, обстеження, які необхідно було зробити в квартирах і в будинку. Потім ми організували загальні збори з мешканцями кожного будинку. Роз’яснили всі нюанси, розповіли про наш план дій, алгоритм завдань.
Також пояснювали, як правильно оформити документи для суду, щоби потім мати можливість отримати відшкодування коштів, які будуть передбачені бюджетом.
У співпраці з поліцією для правильного оформлення актів ми забезпечили присутність у 7-му будинку слідчого, який у порядку живої черги обходив квартири з мешканцями, вони заповнювали та підписували ці акти. В результаті люди мають на руках матеріали для подальшого руху кримінальних проваджень із метою відшкодування завданих збитків”, – йдеться в повідомленні компанії.
Коментарі