Як повідомляє пресслужба Львівської міськради, 19% від усіх пасажирів громадського транспорту розраховуються готівкою, 81% — безготівково. Для тих, хто оплачує за проїзд безготівково, вартість залишається незмінною: 13 грн — при оплаті загальною “ЛеоКарт”, 6,5 грн — при оплаті студентською “ЛеоКарт” та 15 грн — при оплаті банківською картою чи пристроєм з NFC.
Одне з найголовніших завдань е-квитка — зменшення обігу готівки у транспорті.
“Після запуску е-квитка ринок перевезень став більш прозорим та зрозумілим для перевізників загалом. І, залучивши нового для Львова перевізника, вдалося відновити роботу автобусних маршрутів №12, №57, №48, які тривалий час не курсували. Додатково, силами “старих” перевізників, у Львові також відновили ще один маршрут — №45″, — зазначив керівник департаменту міської мобільності та вуличної інфраструктури ЛМР Олег Забарило.
У Львівській міськраді кажуть, що триває робота над рештою функціоналу е-квитка. Наступними етапами стануть абонементи та мобільний додаток.
“Ми розробляємо можливість запуску місячного абонемента, бо є моменти в чинному законодавстві, які не дають нам змоги перейти на оплату транспортної роботи та запустити різного роду абонементи — трьохмісячні, піврічні, річні. Після запуску місячного абонемента, що є базовим функціоналом додатку, ми плануємо цієї осені запустити застосунок “ЛеоКарт”, — зазначив Забарило.
У міськраді наголосили, що спільно з перевізниками та економістами там працюють над розрахунком вартості одного кілометра роботи. Очікують на затвердження відповідних змін до законодавства, щоб перейти на оплату транспортної роботи та запустити всі види абонементів.
Коментарі