Як повідомляє пресслужба Львівської обласної ради, під час зустрічі представники 35 громадських організацій обговорили проблемні питання, які виникають під час перевезення через кордон гуманітарних вантажів.
Також присутні обговорили питання функціонування системи «Шлях», законодавчі зміни щодо реєстрації автомобілів як гуманітарної допомоги, а також питання внесення інформації до митних декларацій.
«Повноваження Львівської обласної військової адміністрації обмежуються внесенням у систему «Шлях». Ми бачимо динаміку, наскільки впала кількість звернень. Якщо у 2022 році ми розглядали понад 16 тисяч звернень, у 2023 році 6,2 тисячі звернень, то станом на сьогодні розглянуто 1456 звернень. І це не означає, що всі звернення були задоволені. Щодо кількості фізичних осіб-волонтерів, які подавалися на отримання дозволу, то у 2022 році було 37 тисяч звернень, у 2023 році було 11 тисяч звернень, станом на сьогодні, у 2024 році, було подано й оформлено 2437 звернень», – зазначив керівник апарату Львівської облдержадміністрації Тарас Грень.
За даними прикордонників, за роки повномасштабного вторгнення, кількість водіїв, які порушили термін перебування за кордоном склала 1920 осіб. «Це ті водії, які пропустили терміни, а не ті, хто повернувся або не повернувся. Вони підпадають під іншу правову категорію. Загальна кількість юридичних осіб, щодо яких були зареєстровані звернення – 87».
Як пояснив Тарас Грень, близько 90% відмов з приводу внесення до системи «Шлях» стосуються трьох категорій: це порушення територіального принципу (подання від організацій або на осіб не з Львівщини), відсутність номера у державному реєстрі отримувачів гуманітарної допомоги, відсутність первинних документів.
Коментарі