Про це на своїй Facebook-сторінці повідомив Василь Чорний.
Серед комерційних замовників лідер залишається незмінним – це Рінат Ахметов. Тим часом серед політичних замовників змінився розподіл ринку джинси. Лідером став міський голова Києва Віталій Кличко. Натомість п’ятий президент України Петро Порошенко, який тривалий час тримав лідерство, відійшов на другу позицію, причому знизивши свою активність удвічі. Водночас за цим показником його наздоганяє міський голова Дніпра Борис Філатов.
Представник Офісу президента Михайло Подоляк залишається героєм більшості так званих паркетних новин – матеріалів із сумнівним балансом. Втім, таких публікацій помітно поменшало в порівнянні з попереднім моніторинговим періодом.
Які ж медіа публікували джинсу:
Сайт Оbozrevatel залишається лідером за кількістю джинси, цього разу збільшивши на понад 20% кількість матеріалів з ознаками замовності.
Онлайн-видання “РБК-Україна” розміщує практично ту ж кількість замовних матеріалів, що в попередній моніторинговий період, але залишається на другому місці в антирейтингу поширювачів джинси. УНІАН посідає не особливо почесне третє місце в цьому списку, додавши кількості джинси на третину.
Також певною мірою збільшилася кількість матеріалів з ознаками замовних на сайтах “Інтерфакс-Україна” та ТСН. Натомість онлайн-видання “Главком” та “Гордон” нині мають дещо менше таких публікацій. “24 канал” водночас зі зростанням кількості чесного маркування реклами продемонстрував збільшення втричі кількості реклами з невідповідним нормам маркуванням та помірне зменшення кількості замовних матеріалів, не маркованих зовсім.
Узагалі не виявлено джинси серед новин онлайн-видань “Громадське”, “Суспільне”, ZN.ua, “Бабель”, “Укрінформ”, “Українська правда”, “Ліга.net” та NV. Втім, на деяких з цих сайтів було виявлено матеріали з некоректним маркуванням реклами.
Такими є результати дослідження ГО “Інститут масової інформації”, що охоплює період 11–13 вересня 2023 року у 25 онлайн-медіа України*.
Коментарі