Про це повідомив очільник Львівської ОВА Максим Козицький.
Євроколію для швидкісних перевезень планують будувати від кордону з Польщею у Мостиськах та Раві-Руській до Львова, між Львовом і Києвом та Чопом, а також від Львова до кордону з Румунією.
“Це частина стратегії з інтеграції залізничних мереж України, яку розробили Європейська комісія і Європейський інвестиційний банк. Передбачають, що нова магістральна мережа колії 1435 мм працюватиме паралельно з теперішньою – 1520 мм. Нову використовуватимуть для міжнародних пасажирських потягів, Інтерсіті, перевезення вантажів в контейнерах чи на платформах. Теперішню – для місцевих та регіональних пасажирських потягів і великовагових вантажів”, – йдеться у повідомленні.
Козицький додав, що розвивати магістральну мережу пропонують поетапно, зі заходу на схід. У перспективі – можливе розширення нової залізничної мережі до Запоріжжя, Херсона Миколаєва, Маріуполя, Донецька, Луганська та Севастополя.
Стратегію з інтеграції залізничних мереж розробили для України та Молдови.
Загальна вартість проєкту – близько 11,5 мільярдів євро.
“Підготовка та реалізація таких проєктів потребує багато часу, але початок є”, – підсумував Козицький.
Коментарі