Про це повідомляє пресслужба Львівської міськради.
13 серпня безперебійний блок живлення встановили на одному з найскладніших перехресть: на вул. Науковій – вул. Тролейбусній. Тож відтепер у разі вимкнення електроенергії світлофорне регулювання на цій локації зможе працювати від 2 до 10 годин.
Керівник ЛКП “Львівавтодор” Микола Власюк сказав, що першочергово світлофори заживлюють на перехрестях із найбільшою концентрацією ДТП, відповідно до звернень патрульної поліції, щоб забезпечити безпечне переміщення всіх учасників дорожнього руху. Другий пріоритет – це звернення від перевізників. Адже для дотримання графіків руху важливо, щоб громадський транспорт максимально оперативно перетинав те чи інше перехрестя. Також таке рішення може приймати і місто.
“Перехрестя на вулицях Наукова-Тролейбусна – дуже складне, тут пересікаються кілька смуг руху, 5 регульованих пішохідних переходів, велодоріжки тощо. Минулого року у цьому місці було 4 великих ДТП, були і летальні випадки. Залишити його без регулювання – це наражати на небезпеку всіх учасників дорожнього руху. Бо навіть якщо залучати сюди регулювальників – то треба цілу команду, щоб впорядкувати рух. Тому це і подібні перехрестя є пріоритетними для облаштування їх автономними блоками живлення”, – розповів Микола Власюк.
Станом на 13 серпня у Львові блоки безперебійного живлення забезпечують автономну роботу 16 світлофорних об’єктів. Крім того, світлофори резервним живленням забезпечують і в інший спосіб – від генераторів та інверторів напруги, якими діляться небайдужі мешканці, бізнес та комунальні підприємства. Завдяки такій співпраці у разі відімкнення електроенергії працювати можуть ще 28 світлофорних об’єктів.
“Із 170 світлофорних об’єктів, які обслуговує наше підприємство, наразі резервним живленням забезпечено уже загалом 44 об’єкти. Зараз отримуємо нові блоки безперебійного живлення та плануємо, що до середини вересня автономним живленням облаштуємо ще 24 світлофорні об’єкти. Блоки, які купуємо в київського виробника, містять максимально необхідну для нас “начинку”, є якісні та довговічні. Зокрема, акумулятор в цьому блоці живлення може працювати до 8-10 років, все обладнання є якісне та сертифіковане. Корпус “шафи” – антивандальний, є система підігріву та вентиляції, є сигналізація та система моніторингу”, – зазначив Микола Власюк.
Коментарі