Про це повідомляє пресслужба “Львівобленерго”.
30 січня Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) на основі проведеної раніше перевірки оштрафувала ПрАТ “Львівобленерго” на 85 тисяч гривень за нібито “несвоєчасне оновлення інформації на сайті компанії у розділі “Чому немає світла?”, а саме за відсутність оновлень актуальної інформації щопівгодини. Інших порушень не виявили.
“Комісія зазначила про порушення постанови НКРЕКП від 26 березня 2022 року № 349 “Щодо захисту інформації, яка в умовах воєнного стану може бути віднесена до інформації з обмеженим доступом, у тому числі щодо об’єктів критичної інфраструктури”, а саме підпункту 6 пункту 1 в частині розміщення оператором системи розподілу на власному офіційному вебсайті в мережі Інтернет інформації про час початку та закінчення перерви електропостачання споживачам із зазначенням назв населених пунктів, вулиць, будинків, корпусів тощо та назв перерв (планова, аварійна, застосування графіків обмеження споживачів) та актуалізації зазначеної інформації кожні 30 хвилин”, – зазначають в “Львівобленерго”.
У “Львівобленерго” наголосили, що сторінка вебсайту стосовно відключення споживачів “Чому немає світла” функціонує від серпня 2016 року. У грудні 2021 року – січні 2022 року сервіс вдосконалили: до пошуку вимкнень додали ОТГ, додали інтерактивну карту з вимкненнями (наразі вона не працює, зважаючи на вимоги інформаційної безпеки під час воєнного стану), а також можливість надіслати повідомлення про відсутність електроенергії одразу в диспетчерські програми.
За допомогою сервісу пошуку діючих відключень можна отримати інформацію про час початку і закінчення перерви в електропостачанні із зазначення назв населених пунктів, вулиць, будинків та назв перерв. Інформація у розділі оновлюється постійно та автоматично з технічних програм.
Коментарі