Як стало відомо LMN з власних джерел, загальна сума виявлених фінансових порушень сягнула понад 70 мільйонів гривень.
Аудитори перевіряли фінансово-господарську діяльність підприємства за період з 1-го січня 2021-го року по 30 квітні цього року. Зокрема, встановлено, що через порушення в діях керівництва підприємства сума втрат складає 25 мільйонів 538 тисяч гривень.
Крім того, аудит виявив придбання товарів та послуг без проведення процедур закупівель на 45 мільйонів 891 тисячу гривень.
Наприклад, без проведення передбачених законодавством процедур закупівель СКП «Об’єднане» уклало з ФОПами договори оренди машин та механізмів (екскаватор, бульдозер, вантажні автомобілі тощо). І це при тому, що аналогічна техніка є у власності підприємства. Ревізія встановила, що за це ФОПам сплатили понад 19 мільйонів гривень.
«Слід зауважити, що відповідно до наданих до ревізії наказів, табелів робочого часу працівників та відомостей нарахування заробітної плати окремі підприємці, що надавали послуги оренди транспортних засобів та механізмів є штатними працівниками СКП «Об’єднане». Так, до прикладу, ФОП Храпко О.В. (ІПН 3270512482) надано послуг оренди на загальну суму 6 554,6 тис.грн, які не підтверджуються в повному обсязі. При цьому, ревізією встановлено, що Храпко Ольга Володимирівна (ІПН 3270512482) з березня 2022 року працювала в СКП «Об’єднане» на посадах обліковця з реєстрації бухгалтерських даних та на даний час бухгалтером по матеріалах», – йдеться в документі, який є в розпорядженні LMN.
Раніше видання повідомляло, що КП «Об’єднане» замовило в матері своєї працівниці робіт на 8 мільйонів гривень. Окрім закупівлі послуг з оренди машин та механізмів СКП «Об’єднане» у цих же ФОПів купували матеріали, запчастини та пальне без проведення процедур закупівель та без оприлюднення звітів про укладення договорів.
Крім того встановлено, що під час проведення робіт з благоустрою міста підприємство безпідставно отримало з міського бюджету 1,8 мільйона гривень. І на понад 22 мільйони гривень закупило пальне (дизель і бензин) без проведення передбачених законодавством процедур закупівель.
“І наостанок – аудит встановив, що протягом ревізійного періоду заступникам директора та керівникам структурних підрозділів підприємства на підставі наказів в.о. директора нараховано та виплачено зайвих доплат до зарплат на суму 4 мільйона 600 тисяч гривень”, – зазначили у матеріалі.
Коментарі