НЕК «Укренерго» вимушені застосовувати графіки погодинних відключень світла і для промислових, і для побутових споживачів, повідомляє пресслужба Львівської ОВА.
«Через значні пошкодження електростанції не можуть виробляти стільки ж електроенергії, як до початку ракетних атак. У Львівській області також застосовують обмеження щодо подачі електроенергії. У зв’язку із дефіцитом електроенергії, звертаємось до органів місцевого самоврядування, аби ті вжили певних заходів, які допоможуть стабілізувати роботу об’єднаної енергетичної системи України. Йдеться про економію вуличного освітлення, підсвічування фасадів, мінімізацію роботи фонтанів. Звертаємось також до жителів Львівщини максимально зменшити використання електричної енергії в пікові години, а це з 07:00 по 10:00 та з 17:00 по 23:00. Лише спільними зусиллями ми зможемо втримати баланс в енергосистемі і, як наслідок, збільшити наявність енергії у наших будинках та на підприємствах», – наголосив під час брифінгу перший заступник начальника Львівської ОВА Андрій Годик.
Уряд розглядає можливість скасування ввізного мита та ПДВ на все енергетичне обладнання і компоненти до нього. Також Кабмін обдумує спрощення митних процедур. Це дасть можливість громадянам і бізнесу забезпечити себе альтернативними джерелами енергії: дизель-генераторами, когенераційними установками тощо.
«Раніше діяв графік погодинних відключень 24/7, про які повідомляють населення заздалегідь. Станом на зараз цей графік залишається без змін, однак при введенні НЕК «Укренерго» аварійних відключень час відсутності електроенергії може зростати. Ситуація може покращитися, якщо ми розумно споживатимемо електроенергію. Температура повітря на вулиці зростає, а разом з нею зростає використання в побуті чи на підприємствах кондиціонерів. Тому закликаємо усіх, за можливості, зменшити споживання таких приладів. Для отримання актуальної інформації закликаю вас підписуватись на наші офіційні чат-боти в телеграмі, вайбері. На сайті з допомогою пошуку актуальних відключень можна отримати інформацію про знеструмлення в режимі реального часу», – зазначив технічний директор ПрАТ «Львівобленерго» Роман Іванців.
Інформацію про аварійні відключення споживачі можуть отримувати в таких онлайн-сервісах:
– чат-боті «Львівобленерго» у Viber (для побутових споживачів): https://www.viber.com/loebot
– чат-боті «Львівобленерго» у Telegram (для побутових споживачів)
– чат-боті «Львівобленерго Бізнес» у Viber (для юридичних споживачів)
– чат-боті «Львівобленерго Бізнес» у Telegram (для юридичних споживачів)
– у «Персональному кабінеті» (через електронну пошту).
Також інформація доступна на сайті «Львівобленерго» у розділі «Чому немає світла».
Коментарі