Про це повідомив генеральний директор «Українського Дунайського пароплавства» (УДП) Дмитро Москаленко.
За його словами, морські судна є найбільш затребуваними на Дунаї для експорту агропродукції.
Москаленко також розповів, що для відновлення морського флоту УДП повернуло судна, які раніше перебували в чартері.
«Договори фрахтування, укладені за минулого керівництва, відверто суперечили інтересам пароплавства. Судна фактично “вбивалися”, пароплавство отримувало мізерні суми», — пояснив гендиректор УДП.
Тепер повернуті судна пройдуть ремонт. Зараз на доковий ремонт стало «Вилково».
«Це універсальне суховантажне судно, призначене для перевезення генеральних, навалочних вантажів різної номенклатури, зерна, контейнерів», — додав Москаленко.
За словами гендиректора УДП, чистий дохід пароплавства за шість років оренди «Вилково» не перекрив навіть вартості його відновлення.
Його збудували на замовлення УДП на португальській корабельні Віана-ду-Каштелу. Загалом таких суден — шість.
Державний прапор на ньому підняли 8 липня 1993 року. У грудні 2008-го «Вилково» заарештували у грецькому порту Псахна за багаторічні борги перед місцевими компаніями. Звільнили його за два роки.
Коментарі