Meta втрачає українських користувачів. За рік з Facebook пішло 2,05 млн українців, з Instagram — 4,1 млн. Про це стало відомо з дослідження комунікаційної агенції Plusone social impact.
Натепер українська аудиторія Facebook становить 13,7 млн користувачів. Instagram — 11,6 млн. Проте, як зазначає The Village Україна, дослідники не рахували втрати аудиторії у тимчасово окупованих Донецькій і Луганській областях України.
Спад користувачів не залежить від регіону, проте найменше користуються Instagram та Facebook у прифронтових зонах. Крім того, постійні обстріли енергетичної інфраструктури вплинули на стабільний доступ до інтернету.
Найбільше Meta втратила в Україні молодої аудиторії — групу з 18 до 35 років. Водночас в Instagram збільшилася кількість користувачів старше 46 років, а у Facebook — старше 65 років.
Коментарі